Hem OM IT-PEDAGOGEN

OM IT-PEDAGOGEN

Publicerat av: Redaktionen

It-pedagogen.se är en kunskapswebbplats för IT-personer i utbildningsbranschen.

Vi skriver om svenska skol- och utbildningsbranschen baserat på den digitala världen av dagens ungdom växer upp. Barn och ungdomar har teknik och verktyg som är integrerade i vardagen, som skolan aldrig tidigare varit skyldig att relatera till.

Vi fungerar som en informant och oberoende granskare i klyftan mellan teknik och utbildning. Baserat på frågor om hur de har, kan och borde närma sig varandra skriver vi om arbetsredskap, pedagogiska metoder, aktuell forskning och teknisk utveckling.

Målgrupp: Utbildare i förskola upp till eftergymnasial nivå och CIO i skolbranschen som IT-pedagoger, rektorer samt skolförvaltare.

IT-Pedagogen.se ges ut av IT Media Group Sverige AB.OM IT-PEDAGOGEN 2

För mer information kontakta:

Annika Guldroth
Ansvarig utgivare / CEO
Mobile: +46730416234
Mail: annika@itmediagroup.se


About IT-Pedagogen

It-pedagogen.se is a knowledge website for IT-professionals in the education industry.

We write about school, education and learning based on the digital world of today’s youth grows up. Children and young people have technology and tools integrated into their everyday lives that the school has never previously had to relate to.

Target: Educators in pre-school up to upper secondary school teachers and CIO in the school industry

It-pedagogen.se is published by IT Media Group Sverige AB.

For more information contact:

Annika Guldroth
CEO
Mobile: +46730416234
Mail:annika@itmediagroup.se

 

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>